Sunday, November 2, 2014

Kauneushoitola "Esthetique"

Koulun tehtävä oli käydä tutustumassa jonkin kauneushoitolaan.

Pääsin tutustumaan Esthetigue kauneushoitolaan.
Hoitola oli perustettu 4.2014 ja osoite on : Satakunnankatu 28, Tampere
Hoitolassa toimii 4 yrittäjaa ja tällä hetkella on 1 työharjoittelija. Ne ovat: 2 koultettua hierojaa, 1 kosmetologi, 1 salongin perustaja (käsi- ja jalkahoidot, kynsien tekija ja opettajakin :))

Salongilla toimii myymälä (Boutique) ja verkkokauppa (Web Boutique) 24/7 -www.esthetique.fi
Sieltä voi ostaa erilaisia lakkauksia, gelia, välineita, kynsien koristeita, SPA tuoteita.

 

En minä pääsin kosmetologin hoidon tutustumaan, mutta otin muutama kuvia :)

 


Minulla kävi  hyvä tuuri, koska olin läsnä jalka- ja käsi hoidossa (geeli rakennekennet ja kestolakkaus)

Olen iloinen että minulla oli mahdollisuus olla läsnä erilaisilla hoidossa, sain vinkkeja ammatilaisilta henkilöstä ja haluan joskus tulla asiakkaana tähän salonkiin :)))







No comments:

Post a Comment